NewsOne скасував телеміст із Росією через «погрози фізичної розправи»

Канал NewsOne заявив про те, що скасовує анонсований на 12 липня телеміст із забороненим в Україні російським телеканалом «Росія-24». Причиною цьому стали «погрози фізичної розправи», які нібито надходили телеканалу, журналістам та членам їхніх сімей. Відповідну заяву сьогодні, 8 липня, розмістили на сайті NewsOne, повідомляє Львівський портал.



  • 470х200b(2019)
  • 470х200b(2019)
  • 470_200
  • Rekl-2

«Телеканал NewsOne повідомляє про скасування телемарафону “Треба поговорити”. Наша спроба організувати майданчик для обговорення неполітичних питань силами звичайних людей, які ніколи не ставили під сумнів територіальну цілісність України, без політиків і одіозних пропагандистів призвела до того, що останнім часом низка політичних партій розпочала інформаційну атаку щодо нашого телеканалу. У хід пішли заяви про акції протесту біля каналу, а з учорашнього вечора – і прямі погрози фізичної розправи стосовно журналістів і їхніх близьких», – йдеться у заяві телеканалу.

Протестами та нібито «загрозою нападу на канал» NewsOne називає залякуванням і тиском на журналістську свободу.

Також у NewsOne наголосили, що запланований телеміст мав стати «першим неполітичним телемостом між людьми з України та Росії». А всі українські ЗМІ мали би піднімати питання припинення війни, встановлення миру і повернення українських полонених додому.

«…Ми змушені припинити підготовку телемарафону “Треба поговорити”. Ми хочемо, щоб в Україні настав мир, але є сили, що представляють партію війни, яким це вкрай невигідно», – додали на телеканалі.

Як повідомляв Львівський портал, нещодавно скандальний російський телеведучий Дмитро Кисельов у своїй програмі «Вести недели» на телеканалі «Росія 1» анонсував на 12 липня телеміст між забороненим в Україні російським телеканалом «Росія-24» і телеканалом NewsOne.

На NewsOne заявили, що телеміст під назвою «Треба поговорити» стане «діалогом між народами України і Росії».

Нагадаймо, що власником телеканалу NewsOne є львів’янин Тарас Козак, який балотується у Верховну Раду за списком «Опозиційної платформи – За життя» і є близьким другом та бізнес-партнером кума Путіна Віктора Медведчука. Також Козак недавно став новим власником медіахолдингу ZIK (компанії «Міст ТБ» і «ТРК «Нові комунікації»).

Тепер у медіаактиві Тараса Козака є три телеканали: «112 Україна», NewsOne і ZIK. Також активісти неодноразово заявляли, що телеканали «112» та «NewsOne» є явними рупорами країни-агресора в Україні. У лютому цього року NewsOne оштрафували за «мову ворожнечі».


Джерело статті: “https://portal.lviv.ua/news/2019/07/08/newsone-skasuvav-telemist-iz-rosiyeyu-cherez-pogrozy-fizychnoyi-rozpravy”